FAQ – Najčastejšie otázky a odpovede

Ako môžem pri nákupe v e-shope zaplatiť za tovar?

Zaplatiť môžete online platobnými kartami Visa, MasterCard a Maestro vydanými tuzemskými bankami alebo bankovým prevodom na náš účet. V prípade, že preferujete platbu v hotovosti, môžete za tovar zaplatiť pri fyzickom prebratí na dobierku alebo pri osobnom odbere na predajniach siete DIGIPRO. Využiť môžete tiež nákup na splátky od splátkovej spoločnosti Home Credit.

Na ktorých pobočkách si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

Osobný odber je možný na ktorejkoľvek predajni siete DIGIPRO. Zoznam našich predajní nájdete tu. Všetci naši partneri sú dlhodobí a stabilní predajcovia v regióne, v ktorom pôsobia.

Koľko stojí doprava tovaru a je cena rovnaká pre celú Slovenskú Republiku?

Tovar je vždy možné zadarmo vyzdvihnúť na ktorejkoľvek predajni siete DIGIPRO a ušetriť tak na poštovnom. Pri zaslaní tovaru kuriérom závisí cena dopravy od spôsobu úhrady objednávky: pri platbe vopred je cena 4,80 € s DPH, pri platbe na dobierku je to 6,20 € s DPH. Sadzby platia pre celé územie SR.

Za ako dlho po objednaní mi bude tovar doručený?

Pri osobnom odbere na Vami zvolenej predajni siete DIGIPRO bude tovar pripravený k vyzdvihnutiu na ďalší deň od odoslania objednávky (platí pre objednávky vystavené do 17:00 hod.). V prípade, že sa tovar nenachádza na sklade, budete o jeho dostupnosti informovaný e-mailom alebo telefonicky. V prípade zaslania kuriérom prebieha doručenie v nasledujúci pracovný deň od potvrdenia o expedovaní Vašej objednávky na Vami zadanú adresu v čase od 8:00 – 18:00.

Môžem zakúpený tovar vymeniť alebo vrátiť?

Áno, pri doručení tovaru kuriérom. Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť v zákonom stanovenej lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. V tomto prípade je treba priniesť kompletný, nepoškodený tovar zabalený v originálnom balení vrátane fólií spolu s dokladom o zaplatení, záručným listom a návodom na obsluhu, do ktorejkoľvek predajne siete DIGIPRO. Neplatí pri osobnom odbere tovaru na predajni.

Ako mám postupovať, keď chcem tovar reklamovať?

V prípade, že zakúpený tovar bude vykazovať vady, prípadne nebude fungovať ako by mal, neváhajte a príďte ho reklamovať. Tovar spolu s dokladom o kúpe a záručným listom môžete priniesť na ktorúkoľvek predajňu siete DIGIPRO a ušetriť tak na poštovnom. V prípade, že uprednostňujete zaslanie tovaru poštou alebo kuriérom, môžete zásielku spolu s potrebnou dokumentáciou zaslať na našu adresu:

eD‘ system Slovakia, s.r.o. - reklamácie RMA
Stará Vajnorská 21
831 04 Bratislava 

Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 kalendárnych dní od odovzdania tovaru na reklamáciu.

Viete mi poskytnúť servisnú pomoc aj po skončení záručnej doby?

Na všetkých našich predajniach Vám vieme poskytnúť komplexný záručný aj pozáručný servis. Naši zamestnanci Vám navyše ochotne ponúknu možnosť odborného poradenstva.